Yıldız: “Dijitalleşme alanındaki çalışmalarımızı çok yönlü sürdürüyoruz”

Kastamonu Entegre, teknoloji kullanıcıları ile teknoloji tedarikçilerini buluşturan ‘TÜSİAD Sanayide Dijital Dönüşüm Programı’na katıldı. Dijitalleşme alanında çalışmalar yürüten şirket, teknoloji tedarikçileri ile ortak projelere imza atacak.

A+ A-

Kastamonu Entegre, sanayide dijital dönüşüm sürecinin güçlendirilmesi ve teknoloji tedarikçisi ekosisteminin desteklenmesi hedefiyle gerçekleştirilen ‘TÜSİAD Sanayide Dijital Dönüşüm Programı’na katılan 18 firma arasında yer aldı. Yaptığı yatırımlarla hammadde tedarikinden lojistiğe, üretimden satış sonrasına kadar tüm süreçlerini dijitalleştiren şirket, program kapsamında teknoloji tedarikçisi firmalar ile buluşarak, geliştirdiği projelere uygun çözüm ortaklarını belirlemeye hazırlanıyor.

“Endüstri 4.0’a yönelik yatırımlarımızı hızlandırdık”
Son dönemde dijitalleşme ve Endüstri 4.0 alanlarına yönelik yatırımlara hız kazandırdıklarının altını çizen Kastamonu Entegre CEO’su Haluk Yıldız, sanayinin dijital dönüşümünün ancak sürdürülebilir bir ekosistemle ve tüm paydaşların aktif rol oynamasıyla mümkün olabileceğini belirtti. Yıldız, “Bu tür iş birliklerine her zaman açığız. Ağaç bazlı panel sektöründe ‘TÜSİAD Sanayide Dijital Dönüşüm Programı’na katılan tek şirket olduk” diye konuştu.“Tüm iş süreçlerini değiştiriyor”
Dijital teknolojilerin yalnızca üretimi değil; tedarikten lojistiğe, satıştan planlamaya kadar tüm iş süreçlerini değiştirdiğini aktaran Yıldız, şöyle konuştu: “Dijitalleşme alanındaki çalışmalarımızı çok yönlü sürdürüyoruz. Örneğin; Türkiye’de sektörün ilk mobil uygulaması olan IDS 3D-Interior Design Studio ile 400’ü aşkın ürün ve dekoru dijital platforma aktardık. Amacımız; karar verme süreçlerinde kullanıcılara istedikleri her an, her yerde yardımcı olacak imkânları ücretsiz sunmak. Müşteri taleplerini maksimum seviyede karşılamak ve maliyetleri optimize etmek için geliştirdiğimiz KEOPS programı ise; lojistik ve sevkiyat, üretim, satın alma, pazarlama, operasyon ve hizmet sunumu, sipariş ve talepleri karşılama konularında daha planlı, etkin ve sürdürülebilir bir sürecin oluşmasını sağlıyor. Öte yandan, yeni sipariş sistemimiz KEP ile müşterilerimizin ihtiyaç ve beklentilerini en iyi şekilde anlayarak, hizmet kalitemizi iyileştirmeyi amaçlıyoruz.”