Liv Makina, 39 yıllık tecrübesi ile sektöründe fark yaratıyor

Kayseri’deki 5 bin metrekarelik alandan oluşan üretim tesisleriyle müşterilerine hizmet sunan Liv Makina, ürünlerini geliştirmek için Ar-Ge çalışmalarını aralıksız bir şekilde sürdürüyor.

A+ A-

39 yıllık tecrübesi ile müşterilerine hizmet sunan Liv Makina, teknik servis hizmetine de büyük önem veriyor. Yüzde 90 yerlilik oranıyla ürünlerini imal eden firma, iki kıtada 10 ülkeye ihracat gerçekleştiriyor. Müşterilerinin ihtiyaçlarına en son teknoloji ile anahtar teslim çözümler sunan şirket, 15 personeli ile faaliyet gösteriyor.
1979 yılında kurulan firmalarının günümüzde Türkiye'nin en köklü makina imalatçıları arasına girdiğini ifade eden Liv Makina firmasının sahibi Mehmet Livkebabcı, NC, CNC boru bükme, manuel ve çift kafa boru bükme makinaları ürettiklerini aktardı. Kayseri’de 5 bin metrekarelik alandan oluşan bir üretim tesislerinin bulunduğunu dile getiren Livkebabcı, “Kapsamlı ürün ve sistem sertifikaları; EN ISO 9001:2000 Kalite Yönetim Sistem Belgesi, MIB, CE Belgesi ile sektörün güven veren firmalarından biriyiz. İki kıtada 10 ülkeye ihracat yapan kuruluşumuz, tüm dünyada talep görür bir hale geldi. Avrupa ve Asya kıtasına ihracat gerçekleştiriyoruz” dedi.

“Sürekli yenilik yapmak için çalışıyoruz”
Ar-Ge çalışmalarının süreklilik içerisinde yürütüldüğünü aktaran Livkebabcı, konuşmasını şöyle sürdürdü: “Üretim takvimimize aldığımız her yeni makinanın bir öncekine göre daha kullanışlı ve daha iyi olması için devamlı yenilik yapmak peşindeyiz. Bünyemize yakın zamanda ürün eklemeyi düşünmüyoruz. Sadece elimizdeki makinaların bir öncekine kıyasla daha kullanışlı olabilmesi adına Ar-Ge çalışmalarımızı hiç bitirmiyoruz. Mevcut ürünlerimizin gelişimi bizim için öncelik taşıyor.”
15 kişiyi istihdam ettiklerini bildiren Mehmet Livkebabcı, müşterilerinin ihtiyaçlarına en son teknoloji ile anahtar teslim çözümler sunduklarını aktardı. Livkebabcı, “Ülkemizin her ilinden ve her sektörden 39 yıldan bu yana süregelen sayısız müşterimiz bulunuyor. Bu alanda kendini ispatlamış bir marka olduğumuz için geniş bir kitleye hitap ediyoruz. Burada da bizim için öncelik, düzgün ve güvenilir bir isimle anılıyor olmak” ifadelerini kullandı.

“Ülkemizin ihracatını artırması son derece önemli”
Sektörün en önemli sorununun Çin’den makina getirip kendi etiketi ile satan firmalar olduğunu ileri süren Livkebabcı, 2017-2018 itibariyle Türkiye’nin 2003-2007 yıllarındaki büyüme oranlarına dönmesinin sektörlerine de olumlu yansıyacağını belirtti. Mehmet Livkebabcı, “Euro bazında ihracatımızın artıyor olmasını son derece önemli buluyoruz. Ayrıca, yakın zamanda Avrupa’da fuarlara katılan ve bu etkinliklerden oldukça olumlu izlenimlerle dönen ihracatçılarımız da, önemli fırsatların olduğu bir dönemden geçtiğimize işaret ediyorlar” diyerek sözlerini noktaladı.