Kastaş yetkili satıcıları ile bir araya geldi

Yatırımlarını aralıksız bir şekilde sürdüren ve sızdırmazlık teknolojilerinde Türkiye’nin en büyük üreticisi konumunda bulunan Kastaş, 60 yetkili satıcısıyla İzmir Menemen Plastik İhtisas OSB’deki tesislerinde bir araya geldi.

A+ A-

Kastaş, Türkiye çapındaki 60 yetkili satıcısıyla İzmir Menemen Plastik İhtisas OSB’deki tesislerinde bir araya geldi.
Şirketin gelecek vizyonu ile satış ve pazarlama stratejilerinin paylaşıldığı toplantıda konuşan Kastaş Yönetim Kurulu Başkanı Haydar Atılgan, yurtiçi ve yurtdışındaki pazarlarda etkinliklerini artırırken, kurumsal ve organizasyonel yapılarını geliştirmeye de büyük önem verdiklerini söyledi. Müşteri ve pazar beklentilerinin son 10 yılda köklü değişimlere uğradığına dikkat çeken Atılgan, gelecek 10 yılda küresel pazarda nerede konumlanacaklarını, nasıl büyüyeceklerini ve rekabet edeceklerini bugünden planladıklarını vurguladı.

“İş ortaklarımızla birlikte büyüyoruz”


Perakende satışlarda tamamıyla güçlü yetkili satıcıların etkin olmasını sağlamayı hedeflediklerini aktaran Atılgan, sözlerini şu şekilde sürdürdü: “Ürettiğimiz ve yetkili satıcılarımızın sattığı ürünler; ülkemizin en çok ihtiyaç duyduğu katma değerli ürünler arasında yer alıyor. Ürünlerimizin ortalama kilogram ihracat değeri, ülkemizin ortalamasının 50 katına ulaşıyor. Kastaş elbette değerli iş ortakları ile birlikte büyüyor. Yetkili servislerimizle birlikte bir değer zincirinin, birbirinden kopmaması gereken halkalarıyız. Şubelerimiz, yerinde teknik destek, mühendislik hizmetleri ve çözüm ortağı olarak faaliyetlerine devam ederken; perakende kanalında ise tamamıyla güçlü yetkili satıcılarımızın etkili olmasını hedefliyoruz. Yeni tesisimiz, Kastaş’ın ve dolayısıyla yetkili servislerimizin birlikte büyümesi için tüm olanakları sağlıyor. Kastaş her yıl ortalama yüzde 30 oranında büyürken, iş süreçlerine olumlu yansıyacak çok önemli dijitalleşme yatırımları yapıyor. Bizim için sistemler hayati önemde. Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) çalışmalarımızın yanı sıra, çalışanlarımızın yetkinliklerine ve kurumsal gelişime büyük önem veriyoruz ”

“Yenilikçi olmak zorundayız”
Toplantıda konuşan Kastaş Yurtiçi Satış Müdürü Ahmet Pınarlı ise, şirketin vizyonunu; ‘Dünyanın en büyüğü değil; kaliteli ürün ve hizmetleri ile ilk tercih edilen marka olmak’ cümlesiyle açıkladı. Gerek malzeme, gerekse tasarım tarafında mutlaka yenilikçi olmak zorunda olduklarının altını çizen Pınarlı, “Son bir yılda 3 bin müşterimizi yerinde ziyaret ederek, pazar trendleri ve müşteri taleplerini doğrudan öğrenme imkânı bulduk. Tamamı mühendislerden oluşan etkin yurtiçi satış kadrosuna sahibiz. 2010 yılında başlatılan ‘Yetkili Satıcılık Sistemi’ni büyüterek geliştirmeyi istiyoruz. Müşterilerimizden gelen tüm geri bildirimleri süreç yönetimi altında değerlendiriyor, ürün ve hizmet kalitemizi iyileştirme çalışmalarını ilgili birimlerimizle koordine ediyoruz” diye konuştu.