Hilti’de pazarlama alanında iki önemli atama

Talat Özkan, Hilti Türkiye ve Orta Asya Pazarlama Direktörü olurken; Banu Çetinkol ise, Hilti Güney Afrika Pazarlama Direktörlüğü’ne atandı.

A+ A-

Hilti’de pazarlama alanında iki önemli atama gerçekleşti. Hilti Türkiye’nin çeşitli birimlerinde 2011 yılından bu yana görev alan Talat Özkan, 1 Mayıs itibariyle bayrağı Banu Çetinkol’dan devralarak, Türkiye ve Orta Asya Pazarlama Direktörü oldu. 16 senedir Hilti’de pek çok farklı pozisyonda rol alan Banu Çetinkol ise, Güney Afrika Pazarlama Direktörlüğü’ne atandı.
Profesyonel iş hayatına Endeco Mühendislik Proje Müşavirlik’te tasarım mühendisi olarak başlayan Talat Özkan’ın, daha sonra Mesa Mesken bünyesinde Libya’da saha mühendisi olarak görev aldığını aktaran yetkililer, “2011’de, Türkiye, Romanya, Bulgaristan ve Orta Asya Bölgesi’nden Sorumlu Ürün Müdürü olarak Hilti ile yolunu birleştiren Özkan, ardından markanın Türkiye, Orta Asya ve Kuzey Irak Bölgesi’nden Sorumlu Ürün Pazarlama Müdürü olarak çalıştı. 2016 yılı başında İstanbul Bölgesi’nden Sorumlu Bölge Satış Müdürü olan Özkan, 1 Mayıs 2017 itibariyle ise, Hilti Türkiye ve Orta Asya Pazarlama Direktörlüğü’ne getirildi” diye konuştular.
Satış ve pazarlama alanında uzun yıllar görev yapan ve Hilti Türkiye’de 2001 yılından bu yana kariyer basamaklarını tırmanan Banu Çetinkol’un ise, şirketin Güney Afrika Pazarlama Direktörü olarak atandığını belirten yetkililer, şöyle konuştular: “Çetinkol, Hilti Türkiye’de; Satış Planlama Uzmanı, Lojistik Müdürü, Ürün Müdürü, Müşteri Hizmetleri Müdürü, Bölge Satış Müdürü, Stratejik Pazarlama Müdürü, Strateji Geliştirme Direktörü ve son olarak Türkiye ve Orta Asya Pazarlama Direktörü olarak görev aldı.”